Mijn eerste reis naar Malta - Reisverslagen van estel berends - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Malta - Reisverslagen van estel berends - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis naar Malta

Ik ga voor 4 maanden naar Malta toe om daar stage te lopen bij een kinderdagverblijf. Ik verblijf in een soort appartement/studentenhuis.
Ook krijg ik hier Engelse les.
Dit doe ik vanuit mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2014

weer van alles meegemaakt

20 Oktober 2014

maar weer eens wat vertellen

01 Oktober 2014

lang niet geschreven dus long story...

22 September 2014

eerste schooldag!

22 September 2014

eerste schooldag!
estel

Ik ga morgen voor 4 maanden naar Malta toe voor een buitenlandse stage via mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang niv. 4. Ik ga stagelopen bij een kinderdagverblijf genaamd; Happy Days. Ik heb er heel veel zin in maar het wordt nu wel erg spannend! Ik ga mijn vrienden, familie en iedereen heel erg missen!

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4517

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 17 Januari 2015

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: