laatste dagje in NL - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van estel berends - WaarBenJij.nu laatste dagje in NL - Reisverslag uit Diepenveen, Nederland van estel berends - WaarBenJij.nu

laatste dagje in NL

Door: Estel

Blijf op de hoogte en volg estel

19 September 2014 | Nederland, Diepenveen

Hallo allemaaal!


Morgen is het zover dan vlieg ik om 11 uur naar Malta om daar stage te gaan lopen!
De eerste week heb ik als het goed is alleen engelse les dus nog geen stage!
Ik heb er heel erg veel zin in! Maar het word nu wel spannend!
Vandaag mn kamer voor het laatst opgeruimd en schoongemaakt!

Mn koffer en handbagage zijn al helemaal ingepakt dus
IK BEN ER KLAAR VOOR!!

groetjes en kusjes uit Diepenveeen!

  • 19 September 2014 - 16:00

    Jannie Broekhuis:

    Ik kan het me heel goed voorstellen dat het spannend is!geniet nog even thuis,en een hele goede reis morgen!XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

estel

Ik ga morgen voor 4 maanden naar Malta toe voor een buitenlandse stage via mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang niv. 4. Ik ga stagelopen bij een kinderdagverblijf genaamd; Happy Days. Ik heb er heel veel zin in maar het wordt nu wel erg spannend! Ik ga mijn vrienden, familie en iedereen heel erg missen!

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 4519

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 17 Januari 2015

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: