tweede dag! - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van estel berends - WaarBenJij.nu tweede dag! - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van estel berends - WaarBenJij.nu

tweede dag!

Door: estel

Blijf op de hoogte en volg estel

21 September 2014 | Malta, San Ġiljan

Hallo iedereeen!

Vandaag was een super warme dag! Heb vannacht niet heel goed geslapen door de warmte en omdat het even wennen is in een ander bed!
Verder had ik heerlijk de airco aan en oordopjes in (die ik van mn lieve oma mocht hebben, ideaal!) Tegen het lawaai van de airco.

Ondanks ik een niet zn goede nacht heb gehad werd ik om 10uur wakker en ben ik thee gaan drinken! Al snel kwam mijn andere huisgenootje bij me zitten en hebben we gezellig gekletst!
Gelukkig mocht ik van hun eten en drinken gebruik maken want ik had er natuurlijk niet aan gedacht om de eerste dag ook boodschappen te doen en toen ik er aan dacht waren de winkels alweer gesloten!

Vandaag zou ik met Lisanne en Marloes wat leuks gaan doen maar dit ging helaas niet door ivm het busvervoer dat niet helemaal goed ging! Dus heb ik gezellig alleen bij de zee een boekje zitten lezen in het super warme zonnetje!
En dat was ook wel even fijn!

Daarna naar huis gegaan en even opgeruimd en de keuken beetje schoongemaakt en de afwas gedaan!

Toen heb ik even met lieve mama en jasmijn geskyped en rond 7 uur ben ik heerlijk gaan koken; pasta!

En dat was heerlijk!

Nadat ik af heb gewassen heb ik nog even gezellig met lieve daan en kristy geskyped! Mis jullie wel hoor!

Nu gezellig met de huisgenootjes een filmpje kijken en dan gaan slapen! Morgen alweer vroeg uit bed want moet 20 minuten lopen/met de bus naar school en daar al om 8 uur zijn!

Kusjes van mij vanuit het mooie zonnige Malta!!
xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

estel

Ik ga morgen voor 4 maanden naar Malta toe voor een buitenlandse stage via mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang niv. 4. Ik ga stagelopen bij een kinderdagverblijf genaamd; Happy Days. Ik heb er heel veel zin in maar het wordt nu wel erg spannend! Ik ga mijn vrienden, familie en iedereen heel erg missen!

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4521

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 17 Januari 2015

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: