eerste dag in Malta - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van estel berends - WaarBenJij.nu eerste dag in Malta - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van estel berends - WaarBenJij.nu

eerste dag in Malta

Door: estel

Blijf op de hoogte en volg estel

20 September 2014 | Malta, San Ġiljan

Zo wat een dag!
Vandaag aangekomen op het vliegveld in Malta. Daar stond iemand van de school op ons te wachten, we kregen een envelop met informatie en hoelaat we op school moesten zijn!
Maandag om 8 uur worden we daar al verwacht! Ben heel erg benieuwd!

Toen ik aankwam in mijn appartement kon ik zien dat er al meer mensen waren, heb een beetje rond gesnuffeld en kwam erachter dat ik op de kamer zat met Nederlanders, maar ze waren er niet toen ik kwam.

Dus ik ben met Marloes en Lisanne uiteten geweest, maar dat was nog wel een beetje gedoe want we zitten een stuk van elkaar af! Dus ik maar aan iedereen vragen en met de bus erheen, liet de buschauffeur me bij de verkeerde halte uitstappen.. dus daarna nog 10 minuten moeten lopen, dus onderweg maar even een heerlijk ijsje gehaald en gelukkig heb ik Marloes en Lisanne gevonden en hebben we heerlijk gegeten bij een restaurant!

Zie foto's!

Nu ben ik weer terug in het appartement, ik heb kennis gemaakt met mijn huisgenootjes en ze zijn heel leuk en aardig!

Nu heerlijk gedouched op de bank chillen en zo maar vast gaan slapen want de reis en alle indrukken maakt je toch wel moe!

Dus Slaaplekker allemaal!!

Heel veel kusjes en groetjes uit Malta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

estel

Ik ga morgen voor 4 maanden naar Malta toe voor een buitenlandse stage via mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang niv. 4. Ik ga stagelopen bij een kinderdagverblijf genaamd; Happy Days. Ik heb er heel veel zin in maar het wordt nu wel erg spannend! Ik ga mijn vrienden, familie en iedereen heel erg missen!

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 4502

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 17 Januari 2015

Mijn eerste reis naar Malta

Landen bezocht: